İnteqrasİya edİlmİş İdarəetmə sİstemİnİn İnkİşafı və tətbİqİ (ISO 9001, ISO14001, ISO45001)

Təlimin məqsədi: Standartın tələblərinin təlimi. Standartların tələblərini yerinə yetirmək üçün təcrübə və metodların nümayişi.

Təlimin auditoriyası: KMS inkişafı və tətbiqinə dair cavabdeh olan əməkdaşlar,keyfiyyət menecmenti xidməti əməkdaşları, ekoloji xidmət və ekoloji təhlükəsizlik əməkdaşları; əməyin mühafizəsi və istehsalat təhlükəsizliyi xidmətlərinin əməkdaşları; ekoloji təhlükəsizlik, əmək təhlükəsizliyi və sağlamlığın qorunması üçün məsul müəssisələrin rəhbərləri.

Təlİmİn proqramı

Təlimin müddəti: 3 gün

Birinci gün (09.30-18.00)

  • İdarəetmənin ümumi strukturunda KMS yeri. KMS üstünlükləri və xüsusiyyətləri.
  • ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 standartlarının yeni versiyasının prespektivləri.
  • Keyfiyyət menecmenti, ekologiya və əməyin mühafizəsinə giriş.
  • Menecment sisteminə yanaşma və prinsipləri. Menecment sisteminin modeli.
  • PDCA metodologiyası.

ISO 900, ISO 14001, ISO 45001 standartlarının quruluşu.

4. Müəssisənin/təşkilatın ətrafı.

  • - Təşkilatı və təşkilatın mühitini başa düşmək.
  • - Maraqlı tərəflərin gözləntilərini və ehtiyaclarını başa düşmək.
  • - KMS fəaliyyət sahəsi.
  • - Proseslər, proses yanaşma. İstisnalar və onların əsasları.

Praktiki tapşırıq № 1. «Təşkilat mühitinin və maraqlı tərəflərin ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsi»

5. Liderlik və öhdəlik.

  • - Ali rəhbərliyin rolu
  • - Təşkilat və onun KMS öhdəliklərinə bağlılığı.
  • - İstehlakçıya istiqamətləndirmə.
  • - KMS sahəsində planlaşdırma, siyasət və məqsədlər.
  • - Rol,vəzifələr, səlahiyyətlər və məsuliyyət.
  • - KMS fəaliyyətində personalın iştirakı, dəstək və məsləhəti.

6. KMS planlaşdırılması.

  • - Risklər və imkanlara dair tədbirlər
  • - Ekoloji aspektlər.
  • - OH&S sahəsində təhlükə və risklər.
  • - Risklərin idarə edilməsinin üsul və metodlarının müəyyənləşdirilməsi.
  • - Fəaliyyətin planlaşdırılması.
  • - KMS-in məqsədi və onların nailiyyətləri üçün fəaliyyət planlaşdırma.
  • - Dəyişikliklərin planlaşdırılması.

Praktiki tapşırıq № 2. «Təsirlərin və təhlükələrin müəyyən edilməsi, təhlili ,qiymətləndirilməsi, risklər və imkanlar»

İkinci gün (09.30-18.00)

7. Dəstək (təminat).

  • - Resurslar. Personal.
  • - İnfrastruktur. Proseslərin fəaliyyəti üçün mühit.
  • - Monitorinq və ölçmələr üçün resurslar.
  • - Təşkilatı biliklər.
  • - Səriştə. Xəbərdarlıq.
  • - İnformasiya mübadiləsi (daxili və xarici kommunikasiyalar).
  • - sənədləşdirilmiş informasiya (işlənib-hazırlanması, idarə etmə).

8. Əməliyyat fəaliyyəti.

  • - Planlaşdırma və idarəetmə fəaliyyətləri (əməliyyatlar ilə).
  • - Məhsul və xidmətlərə olan tələbatın tərifi və təhlili.
  • - Mərhələlər, əməliyyat parametrləri, proseslərin həyata keçirilməsi üçün şərtlər, idarəetmə tədbirləri.
  • - Layihələndirilməsi və hazırlanması.
  • - Xarici təchiz edilmiş proseslərin, məhsulların və xidmətlərin idarə edilməsi (satınalmalar)
  • - Məhsul istehsalı və xidmətlərin göstərilməsi.
  • - Məhsul və xidmətlərin buraxılması.
  • - Uyğunsuz çıxarışların idarə edilməsi.
  • - Qəza hallarına hazırlıq və onlara olan reaksiyalar.

Üçüncü gün (09.00-17.00)

9. Fəaliyyət nəticələrinin qiymətləndirilməsi.

  • - KMS monitorinqi, ölçülməsi və təhlili.
  • - Müştəri məmnuniyyəti (KMS).
  • - Müvafiqliyin/uyğunıuğun qiymətləndirilməsi (СЭМ и SƏTƏM).
  • - KMS daxili audit.
  • - Rəhbərlik tərəfindən daimi yararlıq və effektivlik üçün KMS təhlili.
  • - KMS təhlilinin giriş və çıxış məlumatları.

10. Yaxşılaşdırma.

  • - Hadisələr və onların araşdırılması.
  • - Tənzimləyici tədbirlər və uyğunsuzluqlar.
  • - KMS daimi inkişafı və yaxşılaşdırılması.

Praktiki tapşırıq № 3. «KMS-də olan uyğunsuzluqlar. Tənzimləyici tədbirlərin işlənib-hazırlanması. Səmərəliliyin qiymətləndirilməsi»

Yekun test

"İnteqrasiya edilmiş idarəetmə sisteminin inkişafı və tətbiqi (ISO 9001, ISO14001, ISO45001)" kursu seminar iştirakçıları ilə dialoq şəklində, praktiki tapşırıqların tətbiqi əsasında keçirilir.

Tədbirin iştirakçıları üçün:

  • - Təlim proqramı üzrə Sertifikat verilməsi ilə;
  • - aktual informasiya-sorğu materialları dəsti;
  • - gündəlik nahar və qəhvə fasilələri.

SİFARİŞİN QEYDİYYATI