XİDMƏTLƏR VƏ TƏLİMLƏR
|
Yerlİ bazarda marketİnq strategİyaları Təlimin məqsədi: Dinləyiciləri əsas müddəalarla tanış etmək, müasir şəraitdə marketinqin idarə edilməsinin əsas qayda və metodlarını öyrətmək. Təlimin auditoriyası: Marketinq şöbəsinin mütəxəssisləri və rəhbərləri; rəhbər heyət,müəssisə rəhbəri və azad sahibkar; müasir marketinqə aid məsələlərlə maraqlanan istənilən səviyyəli mütəxəssislər. Təlİmİn proqramı Təlimin müddəti: 1 gün Birinci gün (10.00-18.00)
Yekun test «Yerli bazarda marketinq strategiyaları» üzrə təlim kursu praktiki tapşırıqlar tətbiq etməklə və təcrübə mübadiləsi aparmaqla iştirakçılarla dialoq rejimində keçirilir. Tədbirin iştirakçıları üçün:
|